Na stránkách je používána technologie cookies za účelem analýzy návštěvnosti a zajištění fungování stránek. Více o ochraně osobních údajů.

Dostupnost zboží
100 % zboží skladem
Blesková doprava
Objednávky do 12 hodin odesíláme ihned
Jednoduché objednávky
Možnost telefonické objednávky

Diesel

Renzo Rosso - Ital, který roku 1978 založil divokou, nezávislou, silnou a nadčasovou značku s názvem pohonné hmoty s logem indiána kmene Čerokí = Diesel. Značka vznikla tak, že Rosso pacoval pro spoečnost Moltex a díky půjčce od svého otce odkoupil 40 % této společnosti a spolu s vlastníkek Moltexu Adrianem Goldschmiedem změnily jméno na Diesel. Značka se začala soustředit na výrobu a design džínů.

V roce 1985 Rosso odkoupil zbytek podílu od Goldschmieda za 500.000 USD. V roce 1991 se značka dostala do podvědomí celého světa pomocí velké mezinárodní kampaně. Sám Rosso o sobě říká – marketing jsem se naučil v USA, kreativitu v Itálii a systém v Německu.

První prodejna byla otevřena roku 1991 v New Yorku, přímo naproti velkému obchodu Levis. Džíny Diesel vypadaly oproti  Levis obnošeně a ošuntělě - byly seprané a samá díra. Díky těmto vlastnostem se staly obrovským hitem. Uvolněný a rebelský styl si zamilovala generace dospělých, teenagerů i dětí.

Sortiment byl postupně rozšířen o dětské oblečení, obuv, doplňky, hodinky, brýle, zavazadla, kožené zboží, plavky, prádlo, kosmetiku a parfémy.

U značky Diesel najdeme podkategorie:

Diesel Style Lab - značka zaměřená na klientelu z vyšší příjmové skupiny

55-DSL - sportovní značka

Design svých modelů si firma navrhuje sama, každá kolekce je tak nejen kvalitní, ale i unikátní a odpovídající nejnovějším módním trendům. V roce 2008 se i džíny Diesel objevují ve videohrách.

Nyní se společnost zaměřuje především na mladé generaci, a to sponzorováním projektů jako Charitativní vídeňský ples proti AIDS, festival Sundance Film nebo Diesel-U-Music. 

Obrovská kampaň značky Diesel s názvem „BE STUPID“ otřásla i světem marketingu. Skvělé a vtipné vizuály s hláškami jako: „Chytrost má mozek, bláznovství má koule!“ nebo „Chytří kritizují, blázni vymýšlejí!“ si zamilovali blázni po celém světě.

Diesel je druhé jméno pro originalitu a nezávislost v oblékání.

Produkty značky Diesel

 
Facebook